Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Γείτονες στην ίδια δίψα

Λαβύρινθος ο κόσμος
Και εμείς διψασμένοι ταξιδιώτες
Που να σαι απόψε
Βρήκε νερό ;
Ζεστή που κάνει
Όταν ο κόσμος σείετε και λυγίζεται
Όταν η αλήθεια παραπαίει
Τυφλοί
Μαλθακοί
Εραστές
Αισιόδοξα νεκροί
Προσδοκώντας μιαν άνοιξη
Μιαν ανάσταση
Μιαν ανάσα ζεστή
Έναν λόγο καλό
Για να ξυπνήσουμε αύριο
Η ζωή ερήμην μας
Εξελίσσει τους ιστούς της
Ταΐζει ονειρογάλα τα παιδιά
Αδιαφορεί για μένα για σένα
Τάζει φιλία
Κλέβει καρδιές
Γυμνώνει συνειδήσεις
Ραβδοσκόπος
Που λυμαίνεται τις ανάγκες μας
Εδώ νερό , εκεί νερό
Που να σαι απόψε
Έφαγες ;
Σαν να έχω χρόνια να σε δώ
Έτσι σε νοιάζομαι
Που να σαι απόψε
Τα σκοτάδια που μας έσμιξαν
Σκόρπισαν
Τυφλοί
Μαλθακοί
Εραστές
Τι ζητάμε ;
Με θυμήθηκες;
Μ’ αποζήτησες ;
Έσκυψες να μυρίσεις κείνο το ρούχο μου που έκλεψες
Δάκρυσες πάνω από την σκέψη μου
Εγώ όλα τα κάνα
Μήπως και μου χτυπήσεις
Μήπως και μου ζητήσεις νερό δανεικό
Να πούμε
Γεια τι κάνεις υπάρχω , υπάρχεις
Αν
Αλλά όχι καλύτερα
Καληνύχτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου