Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Απολιτίκ

Σε κοιτώ ευθεία στα μάτια
η σιωπή μου σου μοιάζει αδυναμία.

Παίζω το παιχνίδι σου.
Ακούω.
Περιμένω.
Χαμογελάω.
Υπακούω. 

Μ αρέσει που η σιωπή μου σε κάνει να νιώθεις αμήχανος
μ αρέσει που με λές απολιτίκ
Δεν έχω χρώμα.
Δεν έχω σημαία.
Σε κοιτώ ευθεία στα μάτια
και ονειρεύομαι το κακό σου.

Η σιωπή μου σου μοιάζει αδυναμία.
Εγώ περιμένω.
Οργώνω την σκέψη μου με λεπτομερές.
πότε γελάς , ποτέ κλαις , τι σε φοβίζει.
Απαριθμώ τις κινήσεις σου , τις αντιδράσεις σου 
Ονειρεύομαι.
Το τέλος σου.

Μου μιλάς για το μέλλον
Το μόνο μέλλον που σκέπτομαι , είναι το ματωμένο σου βλέμμα.
Μέσα μου η καταστροφή μοιάζει δημιουργία. 
Υπακούω
Νομίζεις πως φοβάμαι.
Πως κοιτώ το συμφέρον μου.

Σε κοιτώ.
Σε αναλύω.
Σκέπτεσαι πως δεν θα χτυπήσω ποτέ
Πως είμαι μια γενιά ανήμπορη.
Βλέπεις μια σιωπή στο βλέμμα μου.

Σε έχω ήδη σκοτώσει μέσα μου
αυτός ο θάνατος, είναι η σιωπή στα μάτια μου.
Απολιτικ
Κι όταν θα έρθει η ώρα
θα πεθάνεις και σύ .

Δεν εχώ χρώμα 
Δεν εχώ σημαία 
Δεν εχώ φωνή 
περιμένω 

να μην με φοβάσαι 
να με τρέμεις

είμαι απολιτίκ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου