Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Το ταγκό της Ρωξάνης

Μωβ στον ουρανό , στο δειλινό
Μια θάλασσα να σε κοιτάει
Και συ να σφίγγεις αγκαλιά τα πόδια σου
Βγάζω τα ρούχα μου επιδεκτικά μπροστά σου
Σε κοιτώ, εσύ ακόμα σκέφτεσαι
Αλλού αγαπάς
Το νερό μπροστά μου
Εσύ πίσω μου , φουστάνια και ουρανός
Τόσο νερό να ξεπλένει το σώμα μου
Μα εσύ κολλημένη πάνω μου , με την σκέψη αλλού
Αλλού αγαπάς εσύ , εδώ σ’ αγαπάνε
Αλλού μ’ αγαπάνε εμένα , εδώ αγαπώ
Με κοιτάς , με χαιρετάς
Πίσω σου ο ουρανός αμείλικτός σκοτεινιάζει την θάλασσα
Μην φορέσεις τα ρούχα σου απόψε
Μην ανάψεις το κόκκινο φώς
Αγόρασα την βραδιά σου με ένα αληθινό σ αγαπώ
Και έχω στο νου μου να σε χορέψω
Έχω στο νου μου να σου φιλήσω το χέρι
Τι ωραία που είναι τα μάτια σου πλυμένα από δάκρια
Αλλού αγαπάς
Μα η βραδιά σου κολλημένη εδώ
Αγορασμένη από ένα αληθινό σ αγαπώ
Υποχρεωμένη
Μην φορέσεις τα ρούχα σου απόψε
Μην ανάψεις το κόκκινο φώς
Εδώ σ αγαπάνε .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου