Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Μουσική , δυο άνθρωποί αγαπήθηκαν …ε και ;

Θέλω να σε κρατάω δεμένη πάνω μου
Με το σχοινί της ανάγκης
Να σε βλέπω να ονειρεύεσε για μας
Και να κρύβεις τα όνειρα σου να μην τα δω
Θέλω να σε κυνηγάω στους λαβύρινθους της ενοχής
Και συ να μου κρύβεσαι πίσω από δεν πρέπει . και δεν είναι σωστό
Έτσι θέλω
Μεθυσμένος από το κρασί της υπεροχής
Και της έξαψης
Φιλιά θέλω να πνίγεις με δάκρια
Και στιγμές προσμονής , με αναπάντεχες ενοχές
Δεν θέλω ησυχία , ούτε ευτυχία
Αντάρα και πόλεμο, αυτό θέλω
Να κρύβεσαι θέλω ,
Να πνίγεις τον πόθο , σ ένα χαμόγελό
Και δύο καθημερινές κουβέντες
Να σφίγγεις τα χέρια σου , όταν σ ακουμπάω
Να δαγκώνεις τα χείλια σου
Να βουρκώνεις ,
Αυτό θέλω
Γκρεμισμένος από το βάθρο της ανώτερης ύπαρξης
Στα σκαλιά της πικρής σάλας του έρωτα
Βυθισμένος στον θρόνο του αισχρού
Στα κόκκινά
Μ ένα ποτήρι κρασί στο ένα χέρι
Και με μια ιδέα υπεροψίας στο άλλο
Να με κοιτάς θέλω
Βυθισμένο και θολό
Με αίμα γεμάτο αψεντί και λήθη
Θέλω να σε κρατώ δεμένη πάνω μου
Γυμνή
Με το ψυχρό αεράκι της σήψης
Να σου ηλεκτρίζει το δέρμα
Σε μια παλιά σάλα με χαμηλό φωτισμό
Μαχαίρι η σκέψη να σχίζει την θάλασσα
Να κόβει κομμάτια την υπομονή
Και η προσμονή
Κραγιόν πάνω από μυρωδάτα χείλη
Στην όψη του αίματος
Στην στιλπναδα του ιδρώτα και των χυμών του κορμιού
Εδώ και εκεί
Εγώ και εσύ
Κομμάτια από ένα πάζλ που σέρνετε σπασμένο στο πάτωμα
Με γυάλινη ματιά να κλαίμε τον ερώτα
Και μας να κλαίμε
Φιλί το φιλί στο προσκεφάλι του ανέμελου
Δάκρυ το δάκρυ στο φόβο του αναπάντεχου
Εγώ και συ
Μια παράταιρη νότα και μια σκληρή μουσική
Εδώ
Τώρα
Για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου