Ψάξε ενά ποίημα

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Sheket Bevakashah

Σηκώνω το χέρι ψηλά
γροθιά
σκασμός, παρακαλώ.

Σήμερα είμαι σιωπηλός σπουδαστής
που φωνάζω
γιατί δεν άντεξα το αντριλίκι και την μαγκιά
χτές ήμουν μετανάστης
που δεν χώραγε στην χωρά σου
προχτές η χοντρή συνάδελφός σου
ο μυτόγκάς
ο αυτιάγκουρας
η αδελφή που δεν χώραγε στην αισθητική σου

Σηκώνω το χέρι ψηλά
το αίμα τρέχει
είμαι ο πούστης γείτονας σου
ο ντιγκιντάγκας  
ο λελές
η ξενέρωτη
η βλαμμένη
ο γύφτός

κρύψου σήμερα σε δακρύβρεχτα σχόλια
πώς τάχα νοιάζεσαι.

Κι αύριο που θα με ξεχάσεις
και θα θυμηθείς ποιος είσαι
να θυμηθείς ποιος είμαι κι εγώ.

Sheket Bevakashah
σήμερα μιλάω εγώ
όχι οι τύψεις σου

Εγώ είμαι ο αποδιοπομπάιος τράγος σου
Πάντα στο Σταυρό
Πάντα μόνος
Πάντα απέναντί σου

ο εβραίος
ο ξένος
ο παράξενος


ο νεκρός  που δεν χωρούσε στη  φυλή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου