Ψάξε ενά ποίημα

Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

Σύ

Ένα αίνιγμα είναι όλα
το χτες,
το σήμερα,
το αύριο.

Τίποτα δεν μπορώ να υποσχεθώ.
Τίποτα δεν μπορείς να υποθέσεις.
Ούτε έρωτας, απλά.
Ούτε ανάγκη,απλά.
Ούτε ανάμνηση, απλά.
Κι όλα τούτα μαζί τόσο απλά.

εγώ κουράστηκα να πολεμάω
να δίνω ονόματα
εκεί που χωράει μόνο η διαίσθηση
και η άνευ όρων παράδοση

Στέκω χαμογελαστός , μπροστά στην σιωπηλή αμηχανία σου
στο βάρος που έχει ένα …σ αγαπώ και ένα μου λείπεις.
εγώ ευλαβικά τα φωνάζω κάθε βράδυ στο φεγγάρι
ανελλιπώς.
Κι ύστερα σου κάνω το χατήρι
κρύβομαι.
Κάνω πως δεν σε ξέρω 
για να μην ντρέπεσαι.
Που τόσο ερωτευθήκαμε. 

Εντύπωση μου κάνει
Ποσό πολλές σκέψεις χωράς
Μπροστά από την απόφαση να με φιλήσεις.

Για μένα όλα είναι απλά
Αρχίζω την ημέρα μου στην σκέψη σου
και στην σκέψη σου την κλείνω.
Στο ενδιάμεσο μεσολαβούνε λεπτομέρειες. 

Δεν βρίσκω κανέναν λόγω να υποκρίνομαι 
τουλάχιστο σε μένα και σε σένα.

μεγάλωσα πολύ για να πιστεύω 
πως οι φόβοι μου θα φύγουν άμα κλείσω τα μάτια μου.
και ζω αρκετά ανάμεσα στον κόσμο
για να φοβάμαι το σκοτάδι.

Κι είμαι μικρός πολύ
έτσι αισθάνομαι,
να μην με συναρπάζουν οι φόβοι μου και το σκοτάδι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου