Ψάξε ενά ποίημα

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Γενηθήτω το θέλημα σου

Φτάνει ένα κομμάτι σου
να συνταράξει την μέσα μου ισορροπία,
την ψευδαίσθηση ότι τάχα μου
δεν έχω τίποτα από σένα πάνω μου
δεν φέρνω τίποτα από σένα μέσα μου

Αγωνιώ
καίγομαι
φουντώνει η εντός μου κόλαση

Φτάνει ένα κομμάτι σου
πεταμένο κάπου.
Σε έναν δρόμο μισοτελειωμένο
να γδέρνει την άσφαλτο νωχελικά.
Ένα μοναχά κομμάτι σου
να μου θυμίσει όλη την ομορφιά
που δεν με θέλησε.

όλη αυτή την ομορφιά
που γίνηκέ μέσα μου κόσμος.

Φτάνει ένα κομμάτι σου
να με ολοκληρώσει
ως θέληση.

Φτάνει ένα κομμάτι σου
να μου θυμίσει
πως η  ομορφιά αυτή
με αποκλήρωσε ως θέλημα.

Έστω

Ας γίνει έτσι.
Ας κλείσει ο κύκλος
με αίμα , με χώμα
με άσφαλτο,με σιωπή.

Γενηθήτω το θέλημα σου
Ως εκ των υστέρων
Και επί της αρχής

Κάθε μνήμη ολόκληρη
ας γίνει κομμάτι

Κι ύστερα κομμάτι το κομμάτι
ας γίνει λήθη.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου