Ψάξε ενά ποίημα

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Σε είδα (- άλλα ντράπηκα να σου μιλήσω)

Σε είδα ,
είχες στα χείλη σου σιωπή από κερί
μαλακή και στιλπνή
τώρα ξέρω τι γεύση έχει το τίποτα .
Δεν πρόκειται να πάρεις θέση
φοβάσαι .  
Μήπως εγώ , δεν φοβάμαι

Σε είδα ,
στα  χέρια σου φτιασιδωμένες προοπτικές ερωτικές
από περιοδικά ποικίλης  ύλης .
99 τρόποι να φτάσετε σε οργασμό .

Σε είδα ,
στη ματιά που με κοίταξες
στο στόμα που κρατιόταν να μη με φιλήσει
στα χέρια που έψαχναν τα μπράτσα μου , σε κάθε άγγιγμα .  

Σε είδα ,
Κοίταξες αχόρταγα τον κόσμο με ασπίδα το κορμί μου
το δικό σου βουνό ,
την σκιά σου.

Σε είδα  ,
να ντύνεσαι για μένα ,
και να κοιμάσαι σε κορμιά ξένα , από ντροπή ,
που μ αγάπησες .

Σε είδα να χάνεσαι

Σε είδα να κλαίς

Σε είδα να κρύβεσαι
και μαζί σου να κρύβεις την αλήθεια .

Όλα τα είδα
και τώρα που στέκεις χωρίς να μιλάς
τάχα μου πιο μακριά από δίπλα,
όλα τα βλέπω  
που με νοιάζεσαι
που με σκέπτεσαι
που τρομάζεις όταν σε αντιλαμβάνομαι.
Που κάνεις αγώνα να μην υπάρχει τίποτα απ όλα αυτά ,
που κανείς αγώνα να ξεφύγεις .
Όλα τα βλέπω .
Όμως τίποτα δεν αλλάζει
Εγώ και εσύ στην άκρη του κόσμου ,
γυμνοί και μόνοι .
Σε δικό σου χρόνο και χώρο.
Την ζωή να διαβάσουμε ,

χωρίς κανείς να το μάθει ποτέ . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου