Ψάξε ενά ποίημα

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Η Προσευχή της Νάντιας

Μεγαλοδύναμε , άκου την θλίψη μου
Και φροντισέ την την
να καρπίσει , ευθεία στον άνεμο , χαρά.
Δεν ζητώ πολλά ,ούτε λίγα .
Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω ,
να με κοιτά ευθεία μέσα , στην καρδία.
Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω
να μυρίζει αγιόκλημα , γιασεμί και θυμάρι.
Με μαλλιά ανάκατα από την αλμύρα της προσπάθειας
και μάτια κόκκινα από τους ανέμους των δύσκολών καιρών .

Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω ,
ανέμελη , τυχοδιωκτική με συνέπεια και καθήκον στην ανεμελιά.
Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω ,
μια σιδερένια φωνή με άρωμα βελούδου
Για κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ ,
για το καληνύχτα
και το καλό ξημέρωμα .

Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω ,
να στέκει και να αγκαλιάζει τα γυμνά μου πόδια
και να ακουμπά τις σκέψεις του στην κοιλιά μου.
Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω ,
αψιά στις αισθήσεις και μελωδική στις απαιτήσεις,
νερό να είναι να ξεδιψάς μα και κρασί να σε μεθάει.
Nα μου χορεύει το νου .
Nα σταματά την καρδιά μου.
Να κόβει την ανάσα μου .

Θέλω μια αγάπη όπως την θέλω
Καλέ μου , Κύριε και Θεέ
Θυμήσου με όταν έλθεις στο βασίλειο σου.
Υπόσχεση δώσε μου , όσο καιρό σταυρώνομαι
να έχω να ελπίζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου