Ψάξε ενά ποίημα

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση

Εγώ γεννήθηκα να γράφω παραμύθια
να εξαντλώ της έννοιες στο πασπάλισμα
συντροφιά μόνο με πλάσματα αλλόκοτα.

καμωμένος απο το χέρι κάποιου παιχνιδιάρη εφήβου νου
αιώνιου.


Εγώ γεννήθηκα να ψάχνω το τσουκάλι με τα χρυσά νομίσματα
στην βάση κάθε ουράνιου τόξου .
Μέρες με ήλιο και βροχή
μέρες αναποφάσιστες.

Έχω μια κόρη και έναν γιο μέσα μου ,
αγέννητοι ακόμα .
Κοιτούν τον κόσμο από τον καθρέφτη των ματιών μου
Πότε γαλάζιο
Πότε ροζ
μα ποτέ ίδιο

Ποτέ αντρίκιο ή γυναικείο
πάντα σαν κλεμμένο από παιδί

Εσύ με κοιτάς θύμα των ονείρων σου
πότε παιδί , ποτέ δικός τους
και ντρέπεσαι

Πως θα σηκώσεις στους ώμους μια ζωή πουθενά
μια ζωή καθώς δεν πρέπει

Είσαι αστεία , όπως οργώνεις το μυαλό σου
με ξένα άροτρα
και χτίζεις προσδοκίες ανούσιες
και κλείνεις με το μέλλον ραντεβού ανησυχίας

Μα σ αγαπώ
γιατί ποτέ δεν σκέφτηκες ποιος είμαι ..πάντα γνώριζες.

2 σχόλια:

  1. Το να νιώθεις είναι ευτύχημα.
    Το να μπορείς να γράφεις τόσο όμορφα γι αυτά που νιώθεις είναι ευλογία.
    Το να μοιράζεσαι αυτά που νιώθεις και γράφεις είναι θάρρος.
    Αυτά έχω να πω.Συνέχισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή