Ψάξε ενά ποίημα

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Ο κατά φαντασίαν εραστής

Κοιμάμαι κάθε βράδυ στο στήθος σου
κομμάτια στα χέρια σου η ζωή μου .
Θυμάσαι άραγε;
Μικρές σταγόνες από όνειρα στο τραπέζι μου
εσύ να παίζεις, μικρή πριγκίπισσα
Και εγώ να σιδερώνω.
Θυμάσαι άραγε.

Περνάει μπροστά μου η κάθε εικόνα
Φιλί στο γόνατό και στην παλάμη …μόνο.
Θυμάσαι άραγε;
Σε σκέφτομαι με τα χείλη τρεμάμενα από φόβο και άγχος
από μια υποψία θυμού.     
Σκηνές από θρίλερ στην τηλεόραση
Και δυο χέρια που έψαχναν τον δρόμο για να βρεθούν
Το ένα μέσα στο άλλο

Ματιά που έκαιγαν από προσμονή
Φωνή που βράχνιαζε  ,
Πρώτου αρθρώσει , τυχαία σε συνάντησα.
Ψέμα
Ένα πρωί ολόκληρο μας στοίχιζε η τυχαία αυτή συνάντηση

Θυμάσαι άραγε
Μαλλιά μυρωδάτα , φρέσκα
 Δέρμα ιδρωμένο από την αγωνία και την προσμονή
Θυμάσαι;

Ποτέ δεν σ άκουσα να λες
Θυμάμαι , το ξέρω , το είδα
Ποτέ δεν σ άκουσα να λες σε θέλω.

Ένα πάθος είδα φωτιά μαινόμενη στα μάτια σου
σαν έρωτας μου φάνηκε

Αλήθεια;
Στην φαντασία μου;

Ένας έρωτας έζησε .

Το  που δεν ξέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου