Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Επικήδειος στην λαίδη Κατερίνα


Αναμιγνύω μέλι από αναμνήσεις
και καραμελόχρωμα από εμπειρίες
χωρίς εσένα θα διαβώ αυτόν τον χρόνο .
Και πρέπει να φτιάξω μόνος μου ζεστά φιρίκια ζωής .

Άραγε θα θυμάσαι , εκεί που είσαι
τον μπαλεζέ μας ,
την όμορφή ξανθούλα που είχε κινήσει από ψες αργά , να πάει στην ξενιτειά.
Το τζάκι αγκαλιά ,
τον «προρδομυριστή» και τον «φτωχό Βασιλιά» .
Και τώρα ποιος θα με κυνηγάει με το γάλα απ τον ζοχό
για να μην με τρώνε οι τσουκνίδες ;
Ποιος θα μου βάζει πενικιλίνη από εκείνο το κίτρινο και καφέ σωληνάριο
παντού , σε κάθε πόνο.   
Ποιος θα με λέει Πρίγκιπα ,  
κάθε φορά που θα φοράω την στολή απ τα λυκόπουλά .
Ποιος θα μου ψήνει τυρόπιτα ,  για να φύγει ο πυρετός
και ποιος θα με σταυρώνει όταν φεύγω από το σπίτι .
Κάθε άνθρωπος , αξίζει έναν άνθρωπο δικό του.
Να τον αγαπά χωρίς περιορισμούς απόδοσης , καλής ή κακής .
Να του μαγειρεύει
Να του σιδερώνει
Να του πλένει
Να του ράβει κουμπιά , όχι γιατί πρέπει , αλλά γιατί θέλει .
Γιατί στον πόλεμο της ζωής τον θέλει πλυμένο σιδερωμένο και κουμπωμένο
γιατί δεν πάει μόνος του
αλλά τον στέλνει .     
Εσύ έφυγες με γεμάτη ζωή στα 93 σου χρόνια
Για να μου πεις στα 35 μου πόσο άδεια είναι ή δική μου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου