Ψάξε ενά ποίημα

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Γράμμα από το Μαρούσι


Μυστικά σε συλλογιέμαι
όταν κοιμάμαι σε μαξιλάρια γεμισμένα με προσδοκίες ,
κρυφές.
Κοίτα με , είμαι όμορφή
είμαι γυμνή σαν την βροχή που τρέμει στο παράθυρο μου ,
κάθε αυτονομία μου κυλά και φεύγει
πάνω στα γυάλινα μάτια σου .  
Τι κρύβεις και συ ,
πίσω από τις θαμπές επιφάνειες του μυαλού σου ,
ενοχές , κόμπλεξ , ανεπεξέργαστα και γκρεμισμένα όνειρα
που γίναν εφιάλτες μιας πραγματικότητας ,
εσύ δεν ξέρεις
και εγώ δεν θέλω να μάθω .
Θα μ αγαπούσες ποτέ
αναρωτιέμαι .
Θάρρος και όνειρο χρειάζεται.
Ίσως με τον δικό σου τρόπο
απεγνωσμένα .
 Σαν μικρό παιδί
σαν σε παιχνίδι.
Δεν σου γκρινιάζω , δεν έχω την δύναμη .
Δίνω απαντήσεις που χρειάζομαι για να ντυθώ
Έρχεται χειμώνας
Το σπίτι μου θα είναι κρύο από δώ και πέρα .
Κάπου θα συναντηθούμε κάποτε
Ξανά εγώ και συ
Με κόντρα ρόλους
Εσύ απεγνωσμένος σε μια ζωή υπό κατάρρευση
Και γώ  ελεύθερη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου