Ψάξε ενά ποίημα

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Άστεγα

Στο ασημοχρυσό του δειλινού


Πριν και μετά , από ξεχασμένα αντίο

Με χυμούς από λύπη στα μάτια

Εδώ στο φτωχό τελειώνειο του «δεν είχα το θάρρος»

Ουρά

Κολασμένοι , πολλά υποσχόμενοι

Με το στόμα ενός άλλους θεού

Αγνώστου

Αληθινού

Λογικού

Να κυρίσει αγάπη και πίστη στους ανθρώπους .



-



Το φιλί σου θέλω

Ν αλλάξω δέρμα

Και να φορέσω την ανάσα σου

Αυτό θέλω



-



Δεν με νοιάζει αν με θές

Να με σκέπτεσαι θέλω

Για ότι να ναι

Γιατί στο χρόνο

Η μνήμη νικάει τα θέλω





-



Πώς να αναπαράγω εντός μου την εικόνα σου

Εσύ Φτυνηνές

Εγώ χάθηκα

Δε μιλάμε πιά

Πώς να αναπαράγω την εντός μου εικόνα



-



Κοιτά με ευθεία μέσα

Να δω τον κόσμο στην γυαλάδα των ματιών σου



-



Χαρακιά η ανάσα σου στο δέρμα μου

Ασέ με

Η πάψε με



-



Που είσαι

Υποσχέθηκες φιλία και όνειρα

Υποσχέθηκες μικρές τρυφερές αιωνιότητες

Που είσαι



-



Κρύψε μου το ψωμί

θα ζω με μια σκέψη

θα τρέφομαι από το κεφάλι μου

μου είπες

«σ ήθελα»



-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου