Ψάξε ενά ποίημα

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Ποτέ

Το ξέρω πως δεν μ αγάπησες ποτέ
Κι αν με βλέπεις να υποφέρω
Δεν είναι αγνοία
Αλλά γνώση
Κι η θυσία
Κι η προσπάθεια
Το κάθε πότε
Και το κάθε όποτε θες 
Η κάθε προσπάθεια να σ ακουμπήσω
Το κάθε περίμενε
Το κάθε σ αγαπώ
Όμως υποτιμάς το σημάδι μου πάνω σου
Το σφράγισμα μου στην ζωή σου
Όχι τώρα αλλά κάποτε
Που τσακισμένη από την αλλαζωνια της ύπαρξης σου
Θα οριοθετείς με μέτρο εμένα
Κάθε σου άντρα
Που θα τον περπατάς υποχρεωτικά στα βήματα μου
Κι ύστερα πάλι θα κοιμάσαι
Μ εμένα στο νου σου
Σαν κάθε αποτυχία
Αυτή είναι η κατάρα των ποιητών . πιότερο να σου σημαδέψουν το κορμί
Παρά την ψυχή
Πως δεν μ αγάπησες το ξέρω
Αυτό που εσύ δεν κατάλαβες
Είναι πως εγώ σ αγάπησα
και αυτό ήταν ευκαιρία και για τους δυό μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου