Ψάξε ενά ποίημα

Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

Αύγουστος

Έχω καρφώσει την σκέψη μου πάνω σου
Το ξέρω επειδή πονάς
Πως κραυγάζει μέσα μου η σιωπή σου
Να φύγω θέλω
Να μείνω θέλω
Μονό στην σκέψη ότι μπορεί να είναι αδιαφορία η σιωπή σου
Και όχι θυμός
Πνίγομαι
Σαν πλάκα με σκεπάζει αυτή η ζέστη
Η απουσία σου
Η αδιαφορία σου
Η σιωπή σου
Ούτε να αρθρώσω ένα σωστό συναίσθημα πια , δεν μπορώ
Σ αγαπώ
Σε θέλω
Θέλω να μην θυμάμαι
Απλά φοβάμαι
Κάτι σαν αναγούλα με συντονίζει
Κοιμάμαι
Είμαι ξύπνιος
Δεν ξέρω
Ποτέ δεν έχω νιώσει πιο άρρωστος
Αντιδρώ
Δεν ζω
Έτσι πρέπει να είναι ο θάνατος
Αναπάντεχός
Σιωπηλός
Και με μεικτά συναισθήματα
Έτσι σε αισθάνομαι
Σαν να πέθανα
Και τώρα συνεχίζεις την ζωή σου
Έτσι με αισθάνομαι σαν να πέθανα
Και συ η τελευταία μου σκέψη
Απλά να με στοιχειώνει σιωπηλά
Ξέρω που είσαι
Αλλά δεν ξέρω τι κάνεις
Η σιωπή σου αμείλικτος δείκτης
Με προσπερνάς
Μονό αυτό μπορείς να κάνεις με αυτόν τον τρόπο
Και εγώ εδώ
Όσο εσύ με προσπερνάς
Να βυθίζομαι στα κύτταρα της ύπαρξης σου.
Στοιχειωμένος στην ανάσα σου
Στην τελευταία σου αγκαλιά
Στα μισόλογα
Στα ευχαριστώ που σφετερίστηκαν την θέση των σ αγαπώ
Στα θα τα πούμε μόλις γυρίσω που στάθηκαν εκεί που έπρεπε να μπουν τα θα μου λείψεις
Έφυγες
Και μαζί σου έφυγα και γώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου