Ψάξε ενά ποίημα

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

διατίθεσαι;

Σπάσε την σιωπή σου με μια λέξη
δυο φράσεις
ή μ’ ένα χείμαρρο από λόγια
απλά σπάσε την σιωπή σου.

Ούτε τι είναι
ούτε που πάει , με νοιάζει.
Μαζί σου
μπορώ να στέκω θεατής της ζωής σου
να πρωταγωνιστώ
η να κρύβομαι σ αυτήν
ανάλογα πώς θέλεις.

Ένα μονάχα
αυτό που είμαι
μην νομίζεις πως το ξέρεις.
Όπως εγώ γνωρίζω
πως πλήρως αγνοώ , αυτό που είσαι
και απλά μ αρέσει να το βλέπω
να εξελίσσετε.

Προς όπου.

Συμφωνώ , διαφωνώ
Μ αρέσει , δεν μ αρέσει

Σ αγαπώ γι αυτό που είσαι

και ξέρω
πως και εσύ αγαπάς αυτό που είμαι

ποσό κοντά
πόσο μακριά
αυτήν την απόσταση
την καθορίζουν λέξεις

που δεν τις λες
γιατί φοβάσαι
μην σου στερήσω την ελευθερία σου 

να σκέφτεσαι
να είσαι

ψέματα

χρόνια ήμουν ο μόνος  
που πολεμούσε
γι αυτήν σου την ελευθερία

να σκέφτεσαι
να είσαι.

Τώρα απλά ρωτάω
που είσαι;
Και αν διατίθεσαι

να συμβάλεις στην δική μου απελευθέρωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου